czwartek, 20 października 2011

Jako studentka jestem w stanie jeść makaron w każdej postaci na przemian z ryżem i kaszą. I szpinak. Doprawdy nie wiem, jak można nie lubić szpinaku. A połączenie tych dwóch składników z piersią kurzą sprawia, że jestem u bram gastroraju. Mój naczelny smakosz też danie lubi i dokładki zjada. ;)
Zdjęcia nie zdążyłam zrobić, bo za dobre mi wyszło. ;P

Potrzeba:
1/2 piersi z kurczaka,
0,5 kg szpinaku (w brykiecie),
200 gram makaronu tagliatelle,
1 czerwona cebula,
pieprz, sól,
2 ząbki czosnku,
2 łyżki serka kanapkowego (np.Bieluch) lub śmietany,
przyprawa do kurczaka,
olej.

Przygotowanie:
Pierś pokroić, posolić, doprawić pieprzem i przyprawą do kurczaka, usmażyć na rumiano.[Lepiej wybrać sporą patelnię]. Dodać poszatkowaną cebulę i razem dusić do miękkości. Następnie dorzucić na patelnię szpinak i doprawić czosnkiem. Dusić 10 minut.Ugotować w osolonej wodzie makaron. Do szpinaku dodać serek, wymieszać i dodać na patelnię makaron. Podsmażyć chwilę. 
Można posypać startym serem.
Smacznego!

Tagged: , , ,

2 komentarze:

  1. kurczak, szpinak i makaron idealne połączenie:d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, a ja wiem, jak można nie lubić szpinaku. Że tak powiem - z doświadczenia :). Ale tak całkiem abstrahując od mojej awersji, zapowiada się całkiem smacznie.

    OdpowiedzUsuń